maandag 12 september 2011

Maandag 12 september 2011

Zo, daar ben ik weer. Terug van een druk, maar gezellig weekend. En tja, van het weer wordt ik wederom weer eens niet vrolijk, regen vind ik zo vervelend; geen zonnetje vind ik jammer, maar regen, ahhhh! Vandaag even nog wat aandacht voor het Round Robin (Kids) Project!
Omdat er vast en zeker meer meiden mee willen doen dan wat we nu hebben, wil ik nog even de aandacht hierop vestigen! Want echt, het is zo leuk om mee te doen!


Omdat mijn boekjes al snel zijn doorgestuurd, zit ik nu dus een maandje ‘zonder’ en het afkicken begint nu al, ha ha. Tja, het was dus noodgedwongen, anders hadden Marielle en Yvonne nog wat vrolijke extra’s gehad in de vorm van tekeningen, stickers of andere ‘extra’s’, afkomstig van mijn twee prinsesjes thuis! Dit omdat Joelle en Aimee zelf ook nogal enthousiast zijn geworden en dolgraag hun creatieve kunsten ook willen vertonen!

Het is nu ook echt de perfecte tijd om dit te doen; de avonden worden langer en donkerder. Niets is dan leuker dan lekker te knutselen in je Round Robin boekje! Dat kan natuurlijk ook als je op de achtergrond de televisie aan hebt, Joelle en Aimee zijn blij als The Voice weer terug is, en ondertussen knutselen ze dan ook lekker door en dat is wel fijn, vind ik dan. Creatief bezig zijn werkt zo ontspannend! En het Round Robin Project werkt ook echt verslavend, geloof mij!

Ik hoop daarom dat er nog meer enthousiaste kids met het project willen meedoen! Geef je dus snel op bij Marielle of bij mij; des te eerder kun je beginnen met het knutselen en opleuken van je boekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten